Derde en vierde dag

13 december 2019 - Yeppoon, Australië

Onze roadtrip is begonnen! Na twee dagen in Noosa zijn we gaan rijden naar het Noorden, eerste stop: Agnes Water waar we een kangoeroe opvang hebben bezocht! Onderweg komen we geen 🦘🦘 tegen alleen diegene die voor eeuwig liggen te slapen ☺️

In de opvang mochten we ze voeren, zoete aardappel. De allerkleinste zonder mama hingen binnen in een buidelzak gemaakt van lakens om zo de moederbuidel na te bootsen! Vanaf een jaar komen ze uit de buidel, leren ze te hoppen en mogen ze naar buiten bij de grote. We overnachten op een geweldig mooie plek. Uitzicht over de heuvels en zee. ‘S-avonds vliegen de kaketoes over, nu beseffen we dat we toch echt in Australië zijn!

We hebben best nog wat last van jetlag, worden om 2:30 wakker om vervolgens savonds om 19:00 weer in te storten! ☺️

Vandaag verder gereden naar Yeppoon!

In Yeppoon heerlijk gezwommen in de Yeppoon lagoon en vervolgens lekker gebarbecued.

1. Marc:
    13 december 2019
    Jullie hebben het geweldig! Genieten! Nog een week en dan kom ik jullie achterna, ik zit jullie op de hielen! :-) xxx
  2. Veronica en Jan Deumers:
    13 december 2019
    Hebben jullie ook nog een buitenkeuken? En een eigen kerstboom?
  3. Ans:
    Be safe!
  4. Angela:
    14 december 2019
    Wat een reis zo samen! Geweldig ❤️ Heel veel plezier daar!! Xxxx
  5. Fam. Radstake:
    16 december 2019
    Naar ons idee is het genieten daar. Leuk dat we zo mee kunnen reizen en op de hoogte blijven van jullie wel en wee.
  6. Francis:
    16 december 2019
    Hallo Pijnacker, met Ab alles goed. Hij geniet van alles en van zijn dochters ook! Groetjes aan alle bewoners