Noosa

11 december 2019 - Noosa Heads, Australië

Het gaat beginnen! We zijn er een jaar mee bezig geweest, het idee om met elkaar naar Australië te gaan begon toen Marc mij voorstelde om met mijn vader en zus naar Cathy in Australië te gaan.  Alleen zonder Marc terug gaan naar Australië waar hij zo graag woonde en zonder mij daar waarschijnlijk nog gewoond zou hebben is voor mij nooit een optie geweest. We hebben dus wat avondjes gezeten om te bedenken hoe we het dan wel konden doen. Marc kan nu wel wat meer tijd vrij maken van werk omdat Angela het kantoor draaiende kan houden maar geen 5 weken.  Het idee ontstond dus dat Selma, mijn vader en ik eerder zouden gaan en Marc ons achter na komt.

Zondagavond 8 december 22:00, onze vlucht vertrekt op tijd. Eerst 6,5 uur naar Dubai en dan 13,5 uur naar Brisbane. Een rustige vlucht, weinig turbulentie maar slapen ho maar, is het de spanning of gewoon het zitten en niets doen?
Om 6 uur dinsdagochtend landen we op Brisbane. Douane gaat vlot. Er staat een Nissan x-trail voor ons klaar en we kunnen op weg. Eerste bestemming is Noosa, hier nemen we twee dagen de tijd om bij te komen. Met 32 graden is de zomer hier al goed begonnen. De luchten hier net boven Brisbane zijn schoon, de rook van alle bosbranden gaat richting zuiden en in Sydney is het slecht. Hopen dat het daar over 2 weken beter is!
Vandaag (woensdag) Noosa en omgeving verkent. Mooie vergezichten en stranden.

1. Marc:
    11 december 2019
    Het eerste verhaal, lekker geschreven en leuk om te lezen. Noosa is prachtig! Geniet er van met elkaar! Xxx
  2. Ans:
    11 december 2019
    Leuk hoor om jullie zo te kunnen volgen. Lekker weertje! Genieten maar!
  3. Hein:
    11 december 2019
    Ziet er goed uit en veel beter weer dan hier! Heel veel plezier en geniet ervan!
  4. Frans:
    11 december 2019
    Heerlijk genieten hoor, na zoveel jaar weer terug down under, Noosa is great!
  5. Gees:
    Fijn dat jullie genieten
  6. Gees:
    Genieten
  7. Veronica en Jan Deumers:
    11 december 2019
    Go Yankees Go. Met die pet zal Ab wel wat aanspraak krijgen van New Yorkers. Weet ie wel wat van honkbal? Leuke foto's leuk geschreven. Rust lekker uit van de reis en veel plezier.
  8. Mirjam Polman:
    12 december 2019
    Dat klinkt als een goede start en een heerlijk begin van jullie reis! Eerst even lekker bijkomen en dan lekker op pad! Veel plezier Groetjes van ons
  9. Angela:
    12 december 2019
    Super gaaf! Wat bijzonder om dit met elkaar te doen! Een prachtige reis :) Geniet ervan met elkaar!!
  10. Josette Minten:
    12 december 2019
    Prachtige foto's. Heel veel plezier samen en volop genieten