Dag 5 en 6

16 december 2019 - Rollingstone, Australië

Inmiddels is het maandag en zijn we op weg naar Rollingstone.

Afgelopen twee dagen in Airlie Beach gezeten. Ons plan was om daar met een boot een hele dag naar de Whitsundays eilanden te gaan. Daar op whitheaven Beach zijn de mooiste witte stranden, helaas hebben Selma en ik een flinke verkoudheid te pakken en hoesten we wat af. We besloten dus op het vaste land te blijven en hebben we in het park van de lagoon gezeten en daar gezwommen. ‘S-middags een kort boottochtje gemaakt met de aquaduck! Het water is hier zo mooi blauw.

Tijdens het rijden komen we door kleine plaatsjes waar we er aan herinnerd worden dat we nog 8 dagen hebben tot de kerst!  🎅

Het blijft toch heel raar om kerstbomen en kerstmannen te zien bij temperaturen van zo’n 35 graden 😎

1. Ans:
    16 december 2019
    Ziet er niet slecht uit mensen, vooral dat plekje vlak bij zee! En die verkoudheid; probeer er wat tegen te krijgen, anders kun je er toch niet zo van genieten. Hopelijk gaat dat snel beter! 😘😘😘 🙋🤓
  2. Angela:
    16 december 2019
    Heeel erg balen dat jullie niet zo lekker zijn.. Hopelijk knappen jullie snel op 😘 Lijkt me een gek idee om met zulke temperaturen kerst te vieren. Hier is het koud en nat 🙈 Geniet ervan daar!! 🥰
  3. Veronica en Jan Deumers:
    16 december 2019
    In die temperaturen zal de verkoudheid wel snel over gaan. Die zon en die uitzichten, daar worden we jaloers van. Wij ploeteren maar door in het donker. Geniet van de zon en het licht.
  4. Francis:
    16 december 2019
    Vitamientjes genoeg hier inderdaad! We blijven nog even door genieten 😘
  5. Frans:
    18 december 2019
    Wow en nu weer een hittegolf, goed inpakken dan maar en veel drinken🥛 hou vol en veel plezier